Stockholm. nya tights

finally!! införskaffat nya tights från nike, as nöjd!!
 
 
jag har saknat eer!! Men det har varit jätteskönt att fått tagit en liten paus men nu är jag tillbaka och under helgen bloggar jag från favorit staden Stockholm. Kom fram för en halvtimme sen och ligger och kollar på tv. Har sett ifram imot att få komma hit nu jättelänge, älskar denna staden och denna helg kommer bli sååå bra , bara jag och mammi som åkt hit och som sagt, är jätte taggad inför helgen! Så hoppas på att mobilbloggen inte sviker mig heller eftersom jag kommer vara ute på dagarna lixom. Mamma och jag ska kolla över vart vi ska äta idag, jag vill till mosaik och hoppas på att hon orkar gå dit, inte alls långt men vi är ju trötta oså.. 
 
Vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!