Story of my life

 
Jag gillar one direction fruktansvärt mycket och jag är verkligen huur imponerad över deras nya låt, jag älskar den rakt av, till och med en i min närhet som inte gillar dom alls sa att det var en bra låt för att vara one direction
 

Hej cuties! Är hemma nu, Sebbi skulle ha kill kompisar hos sig ikväll , men vi har haft det jättemysigt och kollat på film och druckit glögg osv, läängtar ju så fruktansvärt mycket till jul!! Ni vet att jag var med och hjälpte min kompis med en sminktävling hon skulle anmäla sig till, nu är det så att hon gått vidare så ni måste rösta på henne !! klicka HÄR för att komma till sidan! skulle betyda jättemycket för henne att gå vidare!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!