värme

vill utomlands nununununu
 
Fortfarande jättebild brist, förlåt för det, ska fixa det jag loovar! Sebastian åkte hem för en liten stund sedan, vi har spelat och fikat med mamma osv, jättemys! Provade ännu en ny glögg idag, som smakade chokladboll, lite annorlunda men helt okej faktiskt! ( fast inget slår ju vanlig glögg hehe ) 
Åkte direkt hem från skolan, höll på att somna på bussen flera gånger haha, värsta är ju om jag somnar och får hoppa av i Karlskoga, fy vad jag skulle skämmas haha. Ska ta det lugnt nu och läsa favorit bloggarna och sen så småning om krypa ner i min säng. Ha en bra kväll!

Postat av: Ninni Brandt

Shit vad du ska vara fin hela tiden Moa!! <3

Svar: Duuuääääär<3
hollstedts.blogg.se

2013-11-20 @ 21:53:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!