Victoria Secret Fashionshow 2013

10 december på svensk tv!
 
Kommer såååå sitta bänkad framför TV:n när Victoria Secret har sin fashonshow, typ topp händelsen varje år haha. En svensk tjej med i år också, så sjukt vacker är hon, precis som alla andra. Måste ju vara en modells dröm att få vara med i den modeshowen, dock så tror jag inte de flesta vet vilket jobb det är och hur krävande det är. 
 
Kom iväg idag till skolan men slutar halv12 och ska genast hem och krypa ner i min säng , är jättetrött verkligen.. Vi hörs senare !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!