videoyme

 
 
Hittade denna charmiga video igår när jag var inne på videofyme haha. Shit vad jobbig jag måste varit i högstadiet, står inte ut med mig själv nu heller så haha. Min mobil har kommit nuuuu, så ska hämta den efter skolan, sen blir det myskväll med Sebastian och tacos osv. Så skönt att det är fredag. Har dock samhäll nu innan jag slutar, och vi håller på med världens segaste uppgift ( som desutom min grupp snart är klara med ) men redovisningen är inte förens nästa vecka, men får väl kolla på någon serie när vi är klara. Som sagt så stannade jag uppe för sent igår och vaknade för tidigt haha, så nu är jag riktigt trött, men behöver bara få i mig en kopp kaffe så löser ju det sig också ! Vi hörs senare, vill ju visa upp min nya leksak hähä 
puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!