work hard

den var längesen, men ikväll unna jag mig en pucko med protein i ( som det finns på maxi ) 
 
Hej! Im soo sorry för den dåliga uppdateringen, har verkligen velat blogga men har inte hittat tid till det! Igår så direkt efter skolan så hämtades jag på stationen av Sebastian, sebastians mamma och syster, så åkte vi hem till dom så var jag där hela kvällen. Sen hem och umgås med mamma, sen la jag mig vid 11 typ. Så då var den dagen över lixom! Och jag känner att ja, jag kan blogga på skoltid men det blir inte riktigt ordentligt då! Och idag så skyndade jag mig hem från Karlstad, och direkt hem och umgås med Sebastian för vi firade 5 månader idag, sen direkt efter det till gymmet, så nu är jag finally hemma och ska hoppa in i duschen och sen kolla på serie med mamma! 
 
Fick även en fråga om jag kunde ge mer julklappstips till killar/pojkvännen och självklart kan jag det! Det ska hinnas med imorgon efter allt jag har inplanerat, en hektisk onsdag! 
Hoppas ni har haft en bra dag guys, så hörs vi imorgon! ni är bäst!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!