yesterday

smördegsinbakad kyckling med sallad, sås och potatis. heaven!
 
Shit, behöver verkligen fota lite bilder som jag har liggandes på datorn som jag kan använda när jag har brist på bilder. Som tur var knäppte jag en bild på maten igår som mamma gjorde, älskar mat haha. Tar en senare buss idag som går här ifrån 20 över så ska väl snart börja klä på mig och gå mot buss platsen! Det är -6,4°C idag, kommer frysa sönder typ.. Ska möta upp Hanna i Karlstad och vi ska sätta oss på Espresso house och ta en chai innan vi börjar eftersom bägge blir så tidiga. Efter skolan kommer Sebastian hit och hjälper mig att plugga matte, trögfattad som jag är så vill ju ingenting fastna och har prov imorgon, jesus alltså. Vi får hålla tummarna. 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!