2010

2010, saknar friidrotten jättemycket <3
 
Hej på er! Sitter och skypar med mina fina vän Johanna, sämst att hon bor i Allingsås så man måste skypa istället för att träffas.. 
 
Ska till kyrkan snart för att diskutera ungdomssamlingarna. Sen ska jag bara hem och äta brownies och kolla på Gossip girl, vilken skräll ?
 
Den här helgen gick alldeles för snabbt, vill inte till skolan imorgon, är för trött för det :'(
 
Ni får ha en fortsatt trevlig söndag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!