23 oktober

3 bilder från idag, har så många mer men hatar att lägga upp tonvis med bilder i 1 inlägg..
 
först måste jag bara OMG. Nya pll avsnittet!!! okej ska inte spoila något men seriööst, ni måste kolla på det! För imorgon tänker jag skriva hejvillt om det! haha.. Mamma och jag satt och var as rädda och helt uppspelta hela avsnittet och det var seriöst de 43 snabbaste minutrarna i hela mitt liiiiv! ville inte att det skulle ta slut! goosh!! Är det någon som vet när nästa kommer ut??
 
Annars då? Efter skolan åkte jag till stan och var konfa ledare, sen hem med pojkvännen och kollade film och åt god mat såhär mitt i veckan. Fett skönt att det bara är 2 dagar kvar till lovet. Ska även få låna en kamera av skolan och fota med när jag åker till stockholm nästa vecka, kan vara lite kul och omväxlande att få fota med annat än bara min kamera! + så är skolans kameror bättre än min typ..
 
Har haft en jättebra dag och hoppas på att ni också haft det!

Postat av: Frida!

I januari har jag hört...

Svar: det var alldeles för lång tid dit :((((
hollstedts.blogg.se

2013-10-23 @ 22:14:25
URL: http://fridafotograferar.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!