Att resa

 
Tråkigaste månaden är påväg, november. Nu vill man bara fly från Sverige, till ett varmare, eller mer underhållande land. 
 
Något jag verkligen vill ha ekonomi till när jag är stor, är just att resa. Bila genom hela usa, tågluffa i Australien, ha dröm semestern på hawaii osv. Lära mig surfa, wow, det vore verkligen något nu när jag kom in på hawaii. 
 
Ska snart kolla på ett Gossip Girl avsnitt och sen soova. Dagen har varit förträffligt bra faktiskt! Hoppas på en bra sista vecka i skolan!
 
godkväll på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!