Avicii

Påvägen hem från min pojkvän berättade mamma att hon idag hjälpt hennes kompis att köpa biljetter till Avicii och hon var såå nära på att köpa två parkett biljetter till mig och valfri kompis, MEN.. här var problemet, man måste vara 18 för att stå på parketten och jag är endast 17 nästa år. vet ni hur besviken både min mamma och jag blev? Hon förstod ju att jag ville gå men inte att stå på läktaren när det är en " röjar " artist.. Så det var ju lite synd men tanken var väldigt fin!! 
 
Har världens kramper i revbenen och ska lägga mig nu så berättar mer om dagen imorgon!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!