banana

 
okok seriöst, något jag inte skulle kunna överleva utan är bananer. Lixom kolla på dom, wonderful. Haha alltså ni fattar inte hur dumt det känns när jag sitter här och skriver att jag älskar bananer. 
 
Jag är faktiskt lite alergisk mot banan men i don't care, lever lite wild and craycray, haha alltså jag vet inte va det är med mig?
 
-men till det seriösa nu. Jag äter alltid banan efter jag tränat, bästa som finns att äta. Om man är som jag och är hungrig typ hela tiden så är det as bra att käka banabon ( kallar bananer för det gulligt huh? ) så klarar man sig en stund till . Om jag är trött så äter jag banan för då får jag energi till att orka en stund till osv. 
 
okok nu slutar vi prata banabon här.
 
helt sick vad jag är trött i kroppen och har nyss lagt mig bekvämt och ska plugga en timme nu och sen sovaa. Vi har halloween fotografering imorgon, kommer bli fett grymt, ska va vampyr, skrällen..
Så det kommer absolut komma upp vampyr bilder och lite annat inom någon dag.
 
hoppas ni har haft en bra tisdag, och önska mig lycka till inför mitt plugg nu, puh.. godkväll på er guys!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!