busfröet

Min busiga vovve Tindra.
 

Satt och tog kort på en sak för ett senare inlägg som kommer upp idag, så hör jag tindra gå in i rummet men tänker inte på det. Så fortsätter med det jag gör och sen när jag vänder mig för att gå till datorn så ligger skrutten i sängen på min NYA GOSEFILT! ville få damp på henne men eftersom jag valt att tycka att det är ok att hon ligger i min säng, så kunde jag ju inte skälla på henne, plus så såg hon så söt och oskylldig ut haha..
 
jag är helt slut , hade glömt bort att det var så jobbigt med spinning. Det sjukaste är att jag ska träna igen sen ikväll, men koncentrerar mig på armar, rygg och mage idag istället för ben rumpa mage. 
 
Dagen har annars varit jättebra och jag ska gå ner och göra mig irodning för mamma och jag ska åka och handla!
 
Ni måste hjälpa mig med en sak, när ni läst detta inlägg, kommentera någonting på det, jag måste kolla om det är fel på min statistik eller helt enkelt att över 150 personer bara slutat läsa min blogg. så skulle uppskatta om ni bara skrev typ " läst " eller så! vi hörs senare

Postat av: ninni

läst :)

2013-10-22 @ 16:42:02
Postat av: Anonym

Läst, du är bäst! :)

2013-10-22 @ 21:23:33



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!