cold morning

 
Vet ni vad det värsta är på morgonen? Att gå ur sin varma varma säng, i bara trosor och tshirt för att sen springa till garderoben, hämta kläder och sen tillbaka i sovrummet för att hämta en filt att ha runt sig. Det ögonblicket är verkligen jobbigast på hela dagen. Plus att idag när larmet ringde kl 06.15, så var jag kissnödig så jag fick gå upp 2 gånger idag, hur jobbigt?!
 
Inget speciellt för mig idag, är fortfarande as trött och har träningsverk i armar och mage, så efter skolan ska jag bara hem och kolla på Gossip Girl resten av eftermiddagen/kvällen. 
 
Hoppas ni får en bra dag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!