collage

 
date night
 
 
 
Godmorgon, startar denna dag med ett collage från min sida på polyvore. Fick även reda på att mina sets har nästan blivit visade 2000 gånger, lite coolt ju! 
 
Våran lärare är sjuk och vi har vikarie, men vi har inget att göra så ah, det är ju lite trögt. Är klar med de mesta förutom engelskan och matten. Engelska uppgiften ska inte vara klar på länge och den ska vi även jobba med imorgon på lektionstid. Matten är hemma så den kan jag ju tyvärr inte heller jobba något med. Om det är så att jag får sluta tidigare än tidigt idag så åker jag hem direkt. Annars så ska jag möta upp två så fruktansvärt saknade kompisar vid halv 12 typ. Är marknad idag i stan men har verkligen ingen lust att gå på den så jag kan lika gärna va kvar här tills min pojkvän kan ses vid 4. 
 
Skönt att det redan är onsdag idag, skulle sprungit idag men har huvudverk så tänker vila istället faktiskt. 
 
ha en fin dag!
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!