dream outfit

 
cute
 
Dessa saker skulle inte sitta fel alltså..
 

Heeej! Vill bara börja med att säga att från och med ikväll, så kommer jag ha en bloggpaus tills på fredag kväll då jag lämnat stan! Under mina dagar är jag med Sebastian och på kvällarna umgås jag med min familj och både för eran och min skull så hörs vi på fredag istället! Men iallafall. Idag har jag varit med Sebastian och haft mysdag med min lillebror, nudlar, popcorn och disney film, perfect! 
 
Imorgon ska jag luncha med daddi och sen spendera dagen med S. så sjukt skönt med lov! Allt är så bra med mig och mår jättebra just nu! Love life!
 
Måste också bara säga en sak. Brukar spara undan lite kvitton när jag kommer ihåg, och tidigaste kvittot jag hittade var sen i April, och vet ni hur mycket jag lagt ner på kläder sen dess? ( och nu har jag inte sparat alla kvitton utan bara när jag kommit håg att göra det ) men sen dess, har 11 470 kr förbrukats från lilla mig, direkt in i min garderob, det är ändå lite sjukt? Nästa år ska jag vara as hård och spara ALLA kvitton för tycker att det är välldigt intressant att veta hur mycket jag lägger ner pengar på kläder, skrämmande. Och så tycker man inte att man har pengar, jo moa, sedan april har du haft mer än 11 tusen i avgifter bara på shopping, gosh. 
 
kommer kännas tomt att inte blogga förens på fredag, men vill ge er så ordentliga uppdateringar som möjligt och jag känner att det kommer bli perfekt att starta igång allt på fredag då jag bloggar från favvis staden! wehu!
 
hoppas ni har ett bra lov vänner!
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!