du frågar - Mamma svarar

beskriv Moa med 3 ord !
Söt, busig, hetsig.
 
Hur är Moa som person?
Hon är glad och sprallig för det mesta men har ett våldsamt humör.
 
Pratar hon mycket om Justin :p?
Oja, varje dag faktiskt :-)
 
Vad är Moas bästa och sämsta egenskaper?
Bästa: Hon är en toppenbra vän som bryr sig om och tar hand om sina vänner. Sämst: Hennes hetsiga temperament.
 
Vad är du mest stolt över som Moa gjort?
När hon fått beröm för att ha tagit hand om nya kompisar och bry sig om andra.
 
Vilka är Moas närmaste vänner?
Hon har många vänner men de sista åren är nog Issa den hon varit mest med. 
 
Moas drömresa?
USA, helt klart.
 
Vad tycker du om att Sebastian och Moa är tillsammans?
De var bästa vänner innan så jag tycker det är bra.
 
Vad gillar Moa att göra?
Träna, umgås med Sebastian, titta på TV-serier, shoppa.
 
pratar du och Moa om allt?
Japp,faktiskt...
 
Är er familj kristen? :)))
 Ja.
 
Är Moa populär i skolan tror DU? ;) Läser du hennes blogg, Twitter´, instagram osv?
Moa strävar inte efter att vara populär men jag tror att de flesta tycker om henne. Läser bloggen men har inte twitter eller instagram. 
 
Tror du Moa berättar allt för dig? :)
Ja, det mesta brukar komma fram förr eller senare ;-)
 
Har Moa bra betyg i skolan?
Hon hade bra betyg när hon gick ur 9:an. Nu vet jag ju inte eftersom de inte fått några betyg på gymnasiet än.
 
 
Vad är det bästa med att ha Moa som dotter?
Att hon är en bra tjej som vet hur man ska vara i olika situationer. Hon gör mig stolt! 
 
Villka tider får Moa vara ute?
 22 på vardagar, 23 på helgen, ibland längre ( vet att jag har "strikta" tider men det är för att jag är rädd om henne och vet att hon kräver mycket sömn för att orka och hålla sig frisk!)
 
Vad är Moas drömyrke?
Mäklare har hon pratat om och det skulle hon säkert passa som. 
 
Varför är du och Moa i Stockholm så mycket? Känns nästan som om ni kanske borde bo där istället! haha.
 Vi gillar Stockholm, härligt att vara där men jag skulle inte vilja bo där men kanske Moa gör det så har jag någon att hälsa på där sen!
 
vilken är Moas favorit stad?
LA, London, Stockholm
 
 

Vad skulle du sagt om Moa hade blivit One Less Lonley girl på Justins konsert? Fick hon tjata mycket på dig för att få gå på konserten?

Det hade varit hennes livs upplevelse. Nej, hon behövde inte tjata, tvärtom hjälpte jag henne med kontakter så hon fick bra biljett.

Är Moa en märkes snobb?

Ja, lite grann fast hon blandar en del och kan ha kläder från Ullared också. 

 

Är Moa bortskämd?

Ja, som prinsessa i den här familjen är hon det förståss

 

Vad tycker du om att Moa tränar så mycket?

Bra, men det får lov att vara lagom så det inte går över i träningshysteri. 

Kommer du bli glad om Moa någon gång får träffa Justin? Vet du hur mycket han betyder för henne?

 Skulle vara kul för henne men jag tror i takt med att hon blir äldre mattas nog intresset något.

Är hon Oskuld?

Vem är intresserad av det?  

Vad får Moa att må bra?

Chai latte, choklad, shopping, pojkvännen mm 

Vad tycker du om Sebastian?

En fin kille! 

 
 
Blev ett välldigt långt inlägg men here u go guys!
 
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!