Från Ullared

Detta fick jag av mamma när hon kom hem från ullared + påslakarn till sängen och vanilj ljus!
 
Hej på er! Kom nyss hem från Karlstad med mamma. Hon väckte mig idag och bara : ska vi dra till karlstad?! Så det gjorde vi såklart! Vi var inne på Lager 157 och köpte jeans åt mig. Provade as mycket kläder också, fanns så mycket snyggt men inte i min storlek, även om jag testade bara 1 större så var dom som sopsäckar på mig typ haha. Så det blev inget mer där ifrån, köpte även lite hårvårdsprodukter från KICKS idag. Kommer ett inlägg med produkterna och med jeansen lite senare. Ska även tipsa om en sak som jag lärde mig av min vän Hanna! 
 
Ligger och lyssnar på Justin Bieber. Har skapat en lista med ALLA hans låtar, åh så underbart det är, älskar Believe Acoustic, så fint <3 
 
Ska hoppa in i duschen men räkna med två till inlägg idag ! hoppas ni har en bra dag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!