gårdagen

Lillebror, Jakob och Jonna <3
 
Igår förmiddas var jag i kyrkan med min familj. Stackars arvid hade en lös tand som vägrade att släppa när han drog i den så han mådde jättedåligt, men sen på kvällen när vi kom hem så drog han ut den, gissa om han var stolt!
 
Efter vi varit i kyrkan så åkte jag hem till Isabelle som inte hade en aning om att jag skulle komma, så jag åkte dit och överaska henne med film och massa onyttiga saker, vi hade det jättemysigt. När jag kom hem klippte jag min lillebror, tog as lång tid pga att han har så tjockt hår och ni ser ju längden på håret också på bilden ovan!
 
Idag är det skola, sen hem och gymma med mamma, armar, rygg + vanliga magövningarna! Känns skönt att träna igen eftersom jag hade uppehåll förra veckan eftersom jag inte var helt frisk och låg hemma i fredags, men nu kör vi som vanligt igen, drömde till och med om att jag gymma i natt, haha.
 
Ha en bra dag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!