godmorgon

 
 
Börjar med att lägga in sjukhus scenen från Pretty Little Liars. Eftersom den nu spelar roll, man måste komma ihåg vad Alison sa, så here u go!
 
Godmorgon! sitter och äter fruktost och är faktiskt hyfsat pigg. Vi har svenska i skolan och efter det är det en föreläsning i matsalen om hur man ska bete sig på sociala medior, som är i ca 1 timme, så får sluta tidigare idag vilket är skönt, ska ta bussen hem och plugga efter till provet imorgon. Känns faktiskt helt okej känner jag, så det blir skönt att plugga det sista idag ! Sen imorgon efter skolan är det looov!!! Finaaally! vad jag längtat och vad jag ska sova! Varje dag nu blir det bara jobbigare och jobbigare att gå upp. Kollar ut genom fönstret och det är faktiskt riktigt ruggigt väder, det blåser och stora svarta moln flyger in över staden.. 
 
Nu ska jag återgå till min frukost! ha en bra dag så bloggas vi senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!