grå lördag

 
Hej på er! Glömde totalt att blogga igår. Iallafall så efter skolan åkte jag hemmåt, och spenderade kvällen med mina bröder, mamma och Sebastian <3 
 
Idag har jag tränat för 3:e gången denna vecka ( duktigt moa!! ) på gymmet. Idag körde jag ben,rumpa och de vanliga magövningarna! Tog i som attans idag så har så fruktansvärt med träningsverk redan nu! Har tagit en paus i Gossip girl tittandet men ska strax återgå! 
Idag är det även bara 26 dagar kvar tills jag och mamma finally åker till stockholm igen i 3 dagar och bor i lägenheten, en riktigt tjej weekend, med shopping, god mat och Bruno Mars på det!! Helt sjukt att jag äntligen kommer få se honom! 3 hela konserter detta år, fantastiskt! 2013 har verkligen varit det bästa året någonsin! Och jag hoppas att 2014 blir lika awesome! 
 
Riktigt grått väder idag, men jag myser med tända ljus och myskläder!
 
ha en bra forstatt eftermiddag/kväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!