Guldfynd by Molly Sandén

 
Några av mina favorit smycken som jag äger, kommer från Molly Sandéns kollektion på guldfynd! Träffade henne i våras när hon var och hade premiär för smyckena i butik! Hon var verkligen huuur gullig som helst och det var så roligt att få träffa henne! Ska försöka svänga förbi guldfynd nu när jag åker till Stockholm och kolla på de nya sakerna hon släppt!
 
Tror mamma svarar på frågorna i morgonbitti, vi är trötta osv men ska fråga henne senare! 
Dagen har varit bra och har min poikvän här så nu ska jag återgå till honom! Hoppas ni haft en fin söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!