Instagram

 
 
 
 
Hej på eer! Instagram bild över ( @hollstedt ) Ganska oseriös bild men var lite stolt ändå att jag faktiskt stod i mål idag på idrotten haha, var faktiskt ganska bra, tror jag? vi vann iallafall så något rätt måste jag och tjejerna på plan gjort, haha. Annars då? Kom hem till stan och träffade Sebastian, har ätit tuc och spelat GTA hela kvällen, fett slött men ändå fett skönt att bara slappa. Imorgon har jag bara fotografisk bild och sen slutar jag! Mormor och morfar sover över här ikväll, så fruktansvärt myyys, så morfar ska köra mig till stationen imorgon och hämta mig,pga att busstiderna är så träliga mitt på dagen, 1 gång i timmen och missar den med 2 min när jag kommer med det tåget jag brukar ta, seegt! Tur att han är snäll och vill hämta mig <3 
 
Ska träna själv imorgon, sista gången på mitt kort men nästa gång så ska jag ta månadskort eftersom att jag tränar 3 gånger i veckan nu mera, hoppas på att jag ska kunna träna ännu 1 gång, men det får vi se hur det blir med det, vill ju inte slita ut mig..
 
Sitter och fikar med mamma, mormor och morfar och ska återgå till det! Hoppas ni har haft en bra tisdag!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!