jeans

Såhär ser nya jeansen ut på mig! och neej, min navelpiercing är inte alls sne, lutade mig på något konstigt sätt när jag tog bilden!
 
Godmorgon eller något! Om det inte vore så att jag tränade förut hade jag nog sovit nu hehe. Åh så krånglig förmiddag känner jag . Det är något fel på nordea idag så när jag kom till gymmet och skulle betala ( för mitt gym-kort är slut ) så funkade det inte att betala, så vi åkte till coop, men det gick inte att ta ut pengar där heller, så då fick vi åka hem och hämta kontanter och sen tillbaka till gymmet, finally fick man börja träna! haha..
Måste skaffa handskar till gymmet, får blåsor på handlflatorna, har as kännsliga händer alltså.. 
 
Ska till kyrkan senare idag och sen träffa Sebastian. Vill verkligen inte till skolan imorgon just nu, är så fruktansvärt trött, kan ju bero på att jag inte somnade förens typ 3 igår.. Såg på Beautiful creatures med mamma igår och åt räkmackor, så fruktansvärt gott!! Är hungrig och mamma håller på att göra lax. Snöade även idag i Kristinehamn, lite mysigt faktiskt!! Vi hörs senare !
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!