look like a beauty at the gym 2

 
training
 
 
Kom nyss hem från gymmet. Gick jättebra och körde as hårt verkligen, körde as många squats idag. Gillar dock inte att skivstången väger 20 kg, vill ha en som väger 10 som jag sedan kan lägga till vikter på. Har nyss börjat göra den övningen och jag när jag gick i friidrott så hade vi skivstångsteknik på helgerna, så jag vet grunderna och hur viktigt det är att man tar det lugnt i början och se till så man inte gör fel. 
 
Satte ihop ett tränings sett på polyvore, och jag känner såhär, om jag är snygg på gymmet, får jag mer motivation till att träna. Kanske låter jättekonstigt men ah, det är så jag känner! 
 
Som ni ser så vill jag ha enfärgat upptill med något färgat på fötterna, har gjort iordning världens snyggaste nike skor på deras sida som jag ska önska mig i julklapp, tänker dock inte visa dom eftersom det finns många copycats på internet! Älskar även flaskan, det är en proteinshakes flaska men den finns i vattenflask design också, om ni går in på polyvore och söker på mig så kommer alla mina olika sets upp så då kan ni gärna kolla igenom dom!
 
Måste bara berätta att jag även har världens bästa mamma! Har tjejvecka och så kom hon upp på rummet nu med min favorit dricka, shocklad och tuc, loooove, började nästan gråta för jag blev så glad haha! Ska spara lite på tucen tills imorgon men ska öppna maraboun och drickan, hon köpte min favvis också, youghurt and raspberry. Ska gå ner och kolla på gossip girl medans mamma också kollar på ett annat avsnitt, haha sociala familjen här känner jag! 
 
 
 

Postat av: Anonym

när ska du lägga upp sakerna från ullared? :)

Svar: Tänkte göra det ikväll faktiskt ! :-)
hollstedts.blogg.se

2013-10-16 @ 22:44:43
Postat av: Anonym

vart är vattenflaskan ifrån? :)

Svar: kan inte svara på det rakt av, men gå in och kolla på min polyvore sida för där kan du hitta den och vart den kommer ifrån! dock är den på bilden en proteinshaker men kan tänka mig att den finns som vattenflaska också! :-)
hollstedts.blogg.se

2013-10-21 @ 15:47:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!