me myself and I

 
Hej guys! woow är sjukt trött nu kände jag. Är med min älskling och vi ska snart ute med hunden, är väldigt varmt inne på mitt rum så vi behöver komma ut, såfort jag stänger dörren så blir det värsta kvavt.. Ska göra iordning mys kvällsmat sen, bara gott bröd och té, simpelt men så gott! 
 
Vill inte alls till skolan imorgon, är jättetrött och tanken på att det bara är denna vecka kvar tills vi får lov, gör mig ännu tröttare.. 
 
ska ta och börja röra på mig, ha en fin kväll guys!
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!