me + u

jag och min prins <3
 
 
Nu ikväll tog jag mod ( eftersom det var på tiden ) att kolla på minnes avsnittet till " Finn " i Glee serien. Kände att jag behövde någon som satt och höll mig i handen och torka tårarna och den platsen fick min kära Sebastian ta hehe. Vi har en kvart kvar på avsnittet men det ser vi klart på imorgon. Är jättetrött men ska kolla på några Gossip Girl avsnitt innan jag somnar. Har annars haft en jättebra lördag och ser ifram imot detta lov som startar på måndag. 
 
gokväll på er!
 
pssstt, glöm inte att ställa frågor i du frågar - mamma svarar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!