mellis

Var lite snäll och fixade mellanmål till mig och Arvid när jag kom hem, uppskattades!
 
Idag har varit både en bra och en dålig dag. Vi behöver inte nämna det dåliga så vi koncentrerar oss på det possitiva istället. En av mina lärare kom in mitt under en lektion och bad mig gå ut och prata med honom, trode såklart jag gjort någonting dumt haha. Men istället börjar han prata om hur jag är en sådan bra vän och det är inte bara han som lagt märke till det utan även andra lärare också och att det verkligen uppskattas. Höll nästan på att börja tjuta haha. Lixom vilken annan skola har sånna lärare som kommer och ger en beröm för hur bra man är? värmer verkligen!
 
vi hörs lite senare, tänkte lägga ut min novell jag skrev idag faktiskt, om att våga drömma.. 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!