military

Dagens makeup, eller? haha
 

Min vän Johanna ska vara med i en liten annorlunda sminktävling, och hon frågade mig om jag ville va hennes modell och självklart ställde jag upp! Tycker resultatet blev jättehäftigt och jag hoppas hon vinner tävlingen! håller tummarna för henne!
 
Ska ta och tvätta bort sminket och glittret och äta lite lunch, sen senare blir det gymmet och träffa Sebastian.
 
hoppas ni har en bra måndag! vi hörs senare med svar från du frågar - mamma svarar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!