new

 
Ni flesta kanskre redan vet att justin har släppt 3 nya låtar + wait a minute. Ni hittar alla på youtube för er som inte vill ladda ner dom till mobilen, dock så tycker jag ni ska göra det, så mycket bättre! All that matters och heartbreaker finns redan på spotify, men har inte kollat än om hold tight finns, får forska mer kring det haha.
 
Ska snart dra mig mot bussen, idag är det en rolig dag i skolan! Efter är det ledare för konfa grupp som gäller, om jag hinner komma från skolan tills dess, eftersom att vi börjar halv 11 idag, men får väl hoppas att jag hinner :)
 
Ha en jättebra onsdag så hörs vi senare!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!