new

Dry Shampoo, Curl Styler, Heat Protection , Hair mask. + jeans
 
Detta var då det jag fick med mig hem från Karlstad idag. BEHÖVLIGT! Ska verkligen försöka sluta platta mitt hår och det går faktiskt jättebra med det! Håller mig till 1 gång i veckan med undantag om håret står åt alla håll någon dag! Men tycker ändå att man ska ha värmeskydd för håret, har inte haft det på ett tag eftersom den jag har haft inte varit något bra för mitt hår. Köpte även en ordentlig "hårmask" ( som inpackning för håret ) med vitaminer osv i. Ska bli spännande att använda! 
 
Fick även med mig ett par jeans från lager 157, dom sitter verkligen helt perfekt och färgen är lite annorlunda i verkligheten än vad den är på bilden, jeansen är snäppet mörkare faktiskt! Ska tala om för er hur det funkar med produkterna och om jag tycker dom är värda att köpa!!
 
nu ska jag och mamma till affären och köpa mat osv ! 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!