ny design

 
FINALLY!
 
Nu är designen faktiskt i grunden klaaar!! Vet ni hur glad jag ääär?! och jag är så sjuukt nöjd! Såhär " profsig " och stilren har den aldrig sett ut förut! Känner att det är så sjukt bra och kul att jag just går media på gymnasiet. För jag får verkligen jobba med detta på lektionstid och övrigt i skolan. Tex, vi håller på med som jag berättat tidigare, ett flingpaket i photoshop, men jag kände att jag ville faktiskt göra klart min bloggdesign, och då var det helt okej för läraren gillar när vi startar egna projekt! Fick beröm för headern och jag är som sagt as nöjd med den!
 
 sen vill jag även säga tusen tack till Jennie, som hela dagen har hjälpt mig att få ordning på min nya meny, som jag verkligen är huuur nöljd med som helst!! Det har tagit lång tid och mycket tjat från min sida och hon klagade inte en ända gång! längtar tills jag lär mig allt i kodmallarna och stilmallen själv! men för nuet, taaack! <3
 
vill någon dag bli så duktig så jag kan sälja designer! kommer bli awesome den dagen!
 
vi hörs senare 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!