ny tröja

min nya tröja från Havana som mamma köpte åt mig. så mysig !
 
 
Ska sätta på ett Gossip Girl avsnitt och bara ta det lugnt. Fikade just lite med mormor och morfar, mysigt mysigt. 
Är jättetrött och dagen har varit helt okej! Mötte upp Lorin, Rickard och Hampus efter skolan och åt lunch med dom, fett kul att se alla igen. Så vi satt och pratade och dom skulle ju tillbaka till skolan så jag gick till buss stationen och väntade på bussen i ca 45 minuter, underhöll mig själv med att spela spel på spela.se , haha. 
 
Kommer upp ett inlägg med grejerna från Ullared sen! 

Postat av: Julia

Fin tröja!! :-)

Svar: Tack! :D
hollstedts.blogg.se

2013-10-11 @ 15:20:41
URL: http://alfrida.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!