på gång

 
 
 
Godmorgon kära bloggläsare!! Igår satt jag uppe alldeles för länge för att försöka komma igång med nya bloggesignen, och det går faktiskt frammåt! Jag är jättenöjd med headern och älskar min nya bakgrundsfärg! 
 
Som ni ser så har menyn dampat ur totallt! Jag tycker att menyn nästan är det viktigaste på bloggen! och jag hittar verkligen inga bra koder eller hjälp - sidor för just menyn. Behöver lixom en hel ny kod till den om jag ska få den som jag vill, så den måste jag fixa sen. Ska nog hem till Sebastian idag efter skolan, mys mys!
 
Gick faktiskt upp tidigare än vad jag behövde idag, var svin trött och så men vill heldre sitta framför datorn lite osv, kan vara skönt att inte  behöva stressa på morgonen lixom.. Idag har jag studiepass och digitaltskapande på chemat, väldigt kul! Vi håller på att designa flingpaket haha, låter hur oseriöst som helst, men det är ju inte själva uppgiften som är det viktigaste, utan det är ju hur vi utför den.
 
Ni får ha en jättebra dag så hörs vi lite senare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!