sad

Det regnar ute!! Vet ni hur ledsen jag blir då ? orkar inte fixa mig eller något.. Dumma äckel väder. Inte nog med det så tror jag min statistik mätare krånglat sönder för den visar att jag bara hade 6 unika besökare igår, och no way (inte för att vara ego eller så) Men det är inte ens i närheten av vad jag brukar ha, även om jag inte bloggar alls någon dag så har jag över den summan, så det går jag och grubblar på också. 
 
Matte och idrott idag i skolan. Ska köra spinning på idrotten, fett jobbigt med tanke på att jag ska hem och gymma med mamma sen efter ikväll, skulle kört ben och rumpa men får ändra och köra armar istället, kommer vara helt slut i benen efter spinningen..
 
nu måste jag börja göra iordning för att gå till bussen, ha en bra dag !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!