seriöst osv

 
 
1 lektion idag, har rast nu sen så är det ca 1 timme kvar av skoldagen, vi ska bara fota i studion och det är ju inte direkt tråkigt! När jag kommer till stan ska jag gå hem och äta nudlar och sen va med Sebastian. Ska träna idag också men det blir inte förens ikväll. Armar och mage idag! 
 
Vi hörs ikväll guys!

Postat av: Anonym

vilken linje och vilken skola går du på?
Sjukt bra blogg!

Svar: Går på fria läroverken i Karlstad ( f.d John Bauer ) går media linje! Tack vad glad jag blir!!
hollstedts.blogg.se

2013-10-02 @ 16:24:28



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!