solbacka

en av sakerna jag fick av mamma nu när hon kommit hem från Ullared, en amerikanskaflaggan pläd från solbacka!
 
Hej på er! Denna pläd här över är nog det mjukaste jag någonsin tagit i!! Har fått så sjukt mycket fina saker från mamma nu när hon kom hem! Vi ska dricka glögg nu ikväll, fett mysigt! Ska visa allt jag fick imorgon hade jag tänkt, om ni är intresserade alltså? Det var ju pläd från Gripsholm som jag ville ha, tror jag kommer köpa den med eftersom det ska komma till en ny möbel i mitt rum i höst, men är så fruktansvärt nöjd med denna så har börjat tveka på om jag ska köpa den från gripsholm. Vill ju ha två " matchande " plädar, en i sängen och en på den möbeln som jag ska införskaffa så snarast det bara går! 
 
 
Feeeett seeg skoldag idag. Var så himlans trött och det är jag nu också, så det får bli att dricka glögg och sen gå och lägga sig. Jag har börjat att lagt mig kl 10 eller tidigare nu på vardagarna. Man mår så sjukt mycket bättre om man får sova ut ordentligt! eller ja, iallafall ca 9 timmar. Håller sig friskare och piggare om man sover ordentligt! 
 
Hoppas ni haft en bra tisdag vänner! Imorgon är det kort dag för mig i skolan, älskar onsdagar!!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!