sömnig

- Bild från Valborg, glada tjejer haha -
 

MINA ARMAR! :'( körde as hårt på gymmet och nu är jag så trött i armarna att jag knappt orkar ha dom i den höjd som min dator är på ( en kudde haha ). Är så fruktansvärt trött också så ska faktiskt gå och lägga mig efter jag druckit en kopp te. Har lite bild brist idag pga att jag inte hunnit fota något mer än i skolan men dom bilderna får vi inte förns nästa onsdag, haha det vart skit roliga bilder! Dagen har varit awesome och kvällen med! Imorgon är det Svenska och Engelska som står på schemat  och sen har jag en fri eftermiddag/kväll att göra vad jag vill med! sweet!
 
Ni får ha en fin kväll readers! godnatt på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!