tidig morgon

Detta är då vad jag åstakommit sedan kl 6 i morse, puh. Två jättenöjda bröder iallafall!
 
Ska snart börja sminka mig eftersom jag inte hunnit det när jag hjälpt dom hela tiden hehe.. Idag har jag redovisning och prov, inte alls taggad på denna skoldag, vill bara att den ska vara över så att jag får göra något kul efteråt!
 
och hörrni!! Ställ frågor till min mamma som hon ska svara på, det blir så fruktansvärt tråkigt när jag försöker ordna saker och sen är det ingen som kommenterar , lite synd faktiskt! så glöm inte bort det!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!