toka

inga bilder just nu så ni får ta smällen och se dessa skönheter!
 
Seriöst har typ dåligt samvete över att jag inte tar ansvar för min blogg och ser till att ge er dagliga uppdateringar, men igår var jag sjuk och sen har jag inte haft någon lust att blogga!
 
Idag har iallafall Sebastian varit här sen åkte våran familj hem till honom och åt middag med dom och berners, jätte trevlig kväll! Är trött och ska upp tidigt imorgon, tänkte kolla på gossip girl men så funkar inte swe filmer, sugigt!!
 
Lyssnar på Demi och seriöst vilken begåvad brud, läste dock i Veckorevyn att hon haft drogproblem osv, men att det var lite i tidigare ålder, så då sjönk hon lite i mina ögon men hon är ju stark som pratar öppet om det och att hon faktiskt vill göra något åt det, det är starkt! Girlpower poäng till den bruttan!!
 

Postat av: Josefine

Hej Moa! Undrade bara vilka du tog kontakt med när du skaffade ditt sommarjobb med jordgubbsförsäljningen? Var det bra lön och hur var tiderna och så?
Kram!

Svar: Hej! Vi sökte på deras hemsida, frubär AB,, totalt tjänade jag ca 13 tusen och då var den ca 3-4 pass i veckan från 2,5 timmar till 3,5 :-) fanns morgon, dag och kvälls pass! Hoppas på att jag får jobb där nästa sommar också !:-)
hollstedts.blogg.se

2013-10-13 @ 22:46:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!