Vlogg - my boyfriend does my makeup

 
Här har ni videon när min pojkvän sminkar mig, haha så duktig är han! Tror själv han vart imponerad över resultatet.. sötisen..
 
Imorgon hade jag tänkt att fota det jag fick av mamma från Ullared när jag kommer hem! Ska faktiskt gå och lägga mig nu ! Är jättetrött, ska bara ta något att äta innan. Jättemysigt att det regnar nu när man ska sova <3
 
hoppas ni haft en bra dag och hoppas ni får en bra fredag imorgon!!

Postat av: ninni

Sååå söta!

Svar: Thiihi ;*
hollstedts.blogg.se

2013-10-18 @ 22:59:46
Postat av: Ella Sjödin

fyfan va söta, jag dör! saknar dig gumman!<3

Svar: Ella!! Vad kul att du skrev , blev as glad! GUUUD saknar dig med vännen !! <3
hollstedts.blogg.se

2013-10-20 @ 13:42:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!