workout

 
Hej på er! Sitter i sängen och har typ redan värsta träningsverken i min mage, rumpan och benen, men det är så det ska vara efter ett pass ! Fick en sallad från maxi till lunch efter, typ nästan godaste man kan äta haha! Kollar även på gossip girl men ska börja göra mig iordning för ska bort vid 4 och hjälpa en vän med en sak! Ung samling ikväll också, ska bli trevligt!
Gårdagen. Väntade på min pojkvän och hans pappa i Karlstad, så kom dom dit så hämtade vi han syster så gick vi runt där ett tag, efter det åkte vi till Lager157 och sen hem till honom :) Åt thai och kollade på film. Riktigt bra fredag!
Idag har jag och Sebastian även varit tillsmmans i 4 månader hehe :-)
 
Nu ska jag föna håret och lyssna på Justin Bieber! hörs!
 
Glöm inte att ställa frågor till frågestunden som min mamma ska svara på imorgon kväll!
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!