-fotostudion-

fyra bilder från i onsdags, hade det lite roligt i foto studion
 
Herre jesus vad jag är trött i kroppen, körde ben,rumpa + mage idag, är helt slut! Tänkte visa er en sak idag men har inte hunnit att tagit kort på den, så jag sparar det tills lördag tror jag! Vi har fått besked om att våra datorer kommer på måndag, och jag hoppas verkligen att det är så nu!! Vill ha den nuu!
På lördag ska jag jobba på secondhand också med konfa gruppen som jag är ledare i, skojigt!
 
Ska göra en stor chailatte och kolla på gossip girl! Ha en fin kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!