3 månader

den pojken är min favorit <3
 
 
Gissa vem som fått tillbaka sin  huvudverk? jo jag! Jag som äntligen trodde att jag skulle få bli av med den nu, har haft så ont i huvudet nu i snart 5 dagar. skitjobbigt verkligen! 
Ska krypa ner i min säng nu och sova. Har haft en jättemysig kväll med Sebastian, vi har spelat xbox, ätit kladdkaka som jag bakade ( bild finns på min instagram @hollstedt ) och bara haft det så braa. 
Vi tog oss även förbi maxi för ett tag sen och vet ni vad vi hittade, julmust!! Jag längtar sååå efter snö och jul! 
Det är faktiskt positivt att bo i ett land där man både får uppleva vinter,vår, sommar och höst. Även om man klagar och verkligen vill ifrån detta land så är det faktiskt mysigt med lite kyla, annars skulle det ju inte vara någon vitts med att åka till några varmare länder om vi hade sånt klimat här i sverige året om, tycker jag iallafall! 
 
Nu ska jag försöka sova bort min huvudverk! Godnatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!