9/11

Hej på er! Är tillbaka i Kristinehamn nu och sitter i kyrkan och väntar på att dra igång konfan. Jättekul lektion i skolan som vanligt, nästa gång blir det porträtt foto i fotostudion som vi har på skolan, ska bli jättekul verkligen!
Missade tåget idag med 5 minuter och jag blev så ledsen över det för jag är verkligen hur trött som helst, överreagerade jättemycket kände jag så när jag ändå hade tid så traskade jag iväg till kära espresso house och köpte en stor islatte! Blev genast på bättre humör , haha.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!