9/9

 
Idag hade jag på mig min nya tröja från Hollister!
 
Hej på er! Idag slutade jag 15.00 istället för 15.40 pga att vi var så snabba på att göra klart våran nyhets notis. Hoppades på att vi skulle fått våra datorer idag, men såklart kommer våran mentor in och meddelar att det kan ta ända tills på måndag innan vi får dom, sååå seegt! Vill ha min dator nu!
Väntar på att mamma ska komma hem från affären så vi kan åka och träna, super taggad !! ( eller inte? ) Är så sjukt trött bara så det känns lite segt att träna. Idag slutade även mitt bankkort att fungera när jag och tjejerna i klassen skulle äta på stan, som tur var har man ju snälla vänner som kan lägga ut. Men känner att jag faktiskt behöver komma åt mina pengar nu så får nästan be mamma att ta ut den summan jag har kvar på kortet efter Stockholm ( som nog inte är så väldigt stor haha )
 
Fick även en fråga om den vita tröjan som jag köpte på bikbok, priset är 149kr så den var faktiskt väldigt billig!
 
Nu ska jag stoppa i mig något mellis så kanske jag blir piggare!

Postat av: Elinor :)

Gud vad snygg den var på, passade ju asbra!!

Svar: tack Elinor!!!
hollstedts.blogg.se

2013-09-09 @ 19:46:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!