Barbour

äntligen är den min <3
 
Den ser lite annorlunda ut i materialet och färgen på dessa bilder, den är betydligt mörkare blå och i typ och inte i skinn som det nästan ser ut att vara nu? Älskar den!
Är trött och ikväll ska jag kolla på gossip girl och äta dill chips, love!

Postat av: lisa

Hur mycket kostade jackan och vart beställde du den ifrån? Är det en vinter jacka eller höst jacka? :)

Svar: Den kostade 2300 och beställde den genom en affär som heter Metro som finns i Kristinehamn, den går att använda på vintern också med en lite tjockare tröja under! :-)
hollstedts.blogg.se

2013-09-20 @ 22:32:20



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!