Bruno Mars

Fin redigering ellerhur? Tog  bort alla nummer ifall att någon skulle få för sig något dumt! ;)
 
Har så sjuukt ont i armarna! körde arm och rygg idag på gymmet, plus de vanliga magövningarna! Kan inte lyfta på armarna haha. Idag hämtade mamma ut våra Bruno Mars biljetter :-D Är så sjukt taggad!! och om det inte vore nog med det så släppte Maejor Ali ( stavning? ) sin nya musik video till hans nya låt LOLLY som Justin bieber är med och gästar i!! så sjukt bra att jag tänker länka den
 
 
 
ha en bra kväll kära läsare!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!