det blev inte riktigt så

Denna bild var ju helt fantastiskt motiverande för en trist måndag och ändå var detta en så sjukt dålig dag, inga nya datorer eller bra väder. Ända positiva var att mamma och jag var nere på stan och provade Barbour jackor åt mig så ska gå ner dit på onsdag då mina storlekar kommit in så jag kan få ännu mer hjälp! och såklart att min söta pojkvän kom hit och umgicks med mig <3  Får som sagt spel på att min dator aldrig kommer, behöver den lixom till allt skolmaterial.. Blir så irriterad, och nej den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, jo du nu har jag väntat på detta sen min dator gick sönder för typ 1 år sen, och alla frågar hur jag kunde stå ut med att vänta på Justin så länge då, pfffttt, han är min gud såklart jag väntar på honom <3  jaja, idol och oboy väntar, puss på er och håll alla nu tummarna på att det ligger en bättre dag och väntar imorgon på mig och alla andra som haft en dålig dag!   - It's not a bad Life, just a bad day -




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!