en liten del av mitt rum

nu åkte tv-bänken ut ur rummet, så himla skönt.
 
Hej guys!! Idag har jag varit väldigt duktig, tränade imorse med mammasen när jag kom hem pluggade jag och har endast lite matte kvar av allt jag hade att göra, och den tar jag imorgon. Gick ut med hunden och har rensat ur rummet lite. Har även rensat ut den gamla tv-bänken som är här på övervåningen som ska skrotas och min ska ersätta den, hade ju ändå ingen användning av den eftersom jag inte har någon tv,haha. 
 
Ska på bio ikväll med Isabelle och Sebastian, ska bli jättmysigt, mina favvisar <3
 
nu ska jag kolla lite på gossip girl och sen börja fixa mig! puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Moa Hollstedt heter jag och är en glad och driven tjej på 18år som bor i en för liten stad i gulliga Värmland. Drömmer om New York, LA, framgång och mycket annat. I denna blogg får ni hänga med mig genom min vardag och mina intressen, så som mode, träning, fotografi och andra roliga saker!